Güvenli Hizmet Hızlı Çözüm
GÜVENLİK EĞİTİM BİYOTEKNOLOJİ

Eğitim Tasarım Sürecimiz

Niteliği ve türü ne olursa olsun, istendik yönde değişim yaratması hedeflenen her türlü eğitim programımızı üç temel aşamadan oluşturuyoruz. Planlama, uygulama ve değerlendirme. Planlama aşamamız, eğitim ihtiyaçlarının değerlendirilmesi ile başlar ve ihtiyaçlara bağlı içerik analizi, hedef grup özelliklerine göre öğretim stratejilerinin, yöntem ve araçlarının geliştirilerek fiziksel planlama yapılması ile devam eder. Planlama aşamasında temel olarak klasik 5 N, 1 K sorularını sorarak ilerlemek süreci etkin ve verimli bir şekilde yönetmeyi kolaylaştırır.

1.N: NE yapacağız? Hedef grupların öğrenme ihtiyaçları nelerdir? Ne eğitimi vereceğiz? Ne öğretmeliyiz?

2. N: NEDEN bunların eğitimini vermeliyiz? Bu yeni öğrenme deneyimleri tek tek çalışanlara ve total olarak kurumun hizmet kalitesine ne tür katkılar sağlayacak? Beklentilerimiz nedir?

3. N: NASIL öğreteceğiz? Belirlediğimiz konu başlıklarıyla ilgili kalıcı izli öğrenmenin gerçekleşmesi için kullanacağımız yöntemler, araçlar ve gereçler neler olacak? Yetişkin eğitimi bilimi perspektifi bizlere neler sunuyor? Bu projenin tamamı için ayrılabilecek bütçe/kaynak durumu nedir? Nasıl’ın cevabının temel belirleyicisi ayrılan bütçenin miktarıdır.

4. N: NEREDE eğitim vereceğiz? Eğitime katılacak olanları başka bir şehirde bir araya getirerek mi eğitim faaliyetlerini yürüteceğiz?

5. N: NE ZAMAN eğitim öğretim faaliyetlerine başlayacağız ve ne kadar sürecek?

© 2019. Tüm hakları saklıdır.
Web Tasarım: